مشاوره کنکور

Wiki Article

☎️ یک جلسه امکان گفتگو و توافق با مشاور قبل از پرداخت هزینه ماهانه مشاوره

هر یک از افراد متقاضی در پروسه دریافت مشاوره رایگان کنکور، در قدم اول برنامه ریزی باید سوال هایی را برای خود مطرح کرده و به آن ها پاسخ دهد. این کار به مشخص کردن اهداف آموزشی و تحصیلی وی کمک شایانی خواهد کرد.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اگر از شما سوال شود که قیمت یک سال از عمرتان، آن هم نه یک سال معمولی بلکه یک سال سرنوشت ساز که آینده شغلی و کل زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد، چقدر است، پاسخ شما چه مبلغی خواهد بود؟ قطعا یک سال از عمر شما آنقدر با ارزش است که غیرقابل قیمت گذاری خواهد بود.

مشاوره رایگان آزمون سراسری برای تمام داوطلبان کنکور مفید و مؤثر است. زیرا بدون کوچکترین هزینه ای می توانند سؤالات و مشکلات خود را بپرسند و جواب بگیرند.

اما متاسفانه کنکور یک بازی رقابتی با فرصت محدود است و شما وقت زیادی برای تجربه کردن تک تک این روش ها و مسیرها ندارید زیرا رقبای شما با استفاده از تجربیات مشاور کنکور سریعتر مسیر درست و روش صحیح را پیدا می کنند و در نتیجه بدون اتلاف وقت و انرژی به رتبه های بهتری در کنکور دست پیدا می کنند.

اما مطمئن باشید اگر قرار به رخ دادن معجزه در زندگی شما باشد مطمئناً در این مدت کوتاه هم می توان شق القمر کرد. 

مبلغی که اکنون بابت هزینه مشاوره کنکور و برنامه ریزی درسی پرداخت می کنید، به مراتب پایین تر از هزینه هایی است که در آینده بابت عدم استفاده از تجربیات مشاوران کنکور خواهید پرداخت. تصمیم با شماست.

خوشبختانه به دلیل آنلاین بودن آن در هر کجای کشور عزیزمان ایران می توانید به راحتی از مشاوره های لازم برخوردار شوید.

استفاده از برترین منابع کنکور در کنار مشاوره رایگان کنکور، یکی مشاوره کنکور از راه های تقویت مهارت تست زنی و آشنایی با نحوه طراحی سوالات کنکور است. از آن جا که بهره گیری از منابع کمک آموزشی بسیار صرفاً باعث آشفتگی ذهن شما خواهد شد، لذا توصیه می شود که بعد از تسلط کامل بر مباحث کتاب درسی، با استفاده از یک منبع کمک آموزشی دقیق، مطالب خوانده شده را در ذهنتان تثبیت کنید.

به همین جهت اخذ خدمات مشاوره کنکور ریاضی از مشواران مجرب بسیار مهم و ضروری است.

بدون شک قبولی دانش آموزان گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ در رشته های پرمتقاضی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دانشگاه فرهنگیان و … در کنکور سال های گذشته نشان دهنده کیفیت عملکرد تیم مشاوران ۱۰۰ می باشد.

ارتباط دانش آموز و مشاور در مشاوره رایگان کنکور به صورت حضوری از مشاوره تلفنی قوی تر و بهتر است.

چطور در طرح مشاوره کنکور و برنامه ریزی درسی ثبت نام کنم؟ 

Report this wiki page